جانبازان پرچم متحرک انقلاب و دفاع مقدس هستند

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر لزوم دوری از شتابزدگی ها در برگزاری مراسم های تکریم از جانبازان و شهدا از جانبازان با عنوان پرچم متحرک انقلاب و دفاع مقدس نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) (13 آبان) در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان از ماه محرم با عنوان ماه حزن آل هالله یاد کرد.


وی ادامه داد: امسال زمان برگزاری این یادواره با ماه محرم تقارن یافته و باید از این فرصت بهترین استفاده را داشت چرا که محرم ماهی است که به برکت اشک و عزاداری برای امام حسین (ع) راه قرب به خداوند متعال نزدیک تر است.

 

در باب تکریم شهدا در کنار به کار بردن ابتکار از شتابزدگی پرهیز کنید
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) خطاب به اعضای این ستاد ادامه داد: باید در باب تکریم شهدای دفاع مقدس تامل بیشتری داشته و در این موضوع ابتکار به خرج دهید و البته از حرکت های شتاب زده هم پرهیز کنید.


وی گفت: در این راستا باید به عزاداری برای امام حسین (ع) در طول قرن ها و علت ماندگاری این سنت توجه کرده و از آن الگو گرفته و جلوه ای از آن را در مراسم ویژه شهدا به کار برید.


جانبازان پرچم متحرک انقلاب و دفاع مقدس هستند

آیت الله سعیدی با تجلیل از مقام شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: جانبازان پرچم متحرک انقلاب و دفاع مقدس هستند و باید مورد اکرام قرار گیرند تا مردم بفهمند که این پیروزی به چه بهایی به دست آمده است.


وی در ادامه گفت: شما به عنوان برگزار کنندگان این یادواره باید راه هایی را یافته و در این ستاد عملیاتی کنید.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: برای چنین مراسم هایی اهدافی مدنظر می باشد و فعالیت هایی که تا کنون صورت گرفته شده، کافی نیست.


وی در ادامه با اشاره به حرکت خوبی که در راستای بازسازی نمادین واقعه غدیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این موضوع حرکتی بسیار موثر در تحکیم عهد و پمان مردم با این واقعه بود که در استان و دیگر شهرها بازتاب یافت.


در بازتاب کار بزرگ شهدا و جانبازان از ظرفیت های موجود در بین هنرمندان بهره بگیرید
وی در ادامه با تاکید مجدد بر لزوم به کار بردن ابتکارات مختلف در مراسم های ویژه شهدا و جانبازان اضافه کرد: بنده تخصصی در این زمینه ندارم ولی می توان در این خصوص از توانمندی هنرمندان بهره گرفت.


آیت الله سعیدی ادامه داد: اهل ذوق و هنر هستند که می توانند در این خصوص طرح دهند و می توان با استفاده از این ظرفیت یک تحول در این عرصه ایجاد کرد.


وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: باید با پیروی از مسیر ولایت فقیه در برابر کفار استوار باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 309743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha