تقویت باورهای دینی سبب ارتقاء هویت ملی و دینی می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تقویت باورهای دینی سبب ارتقاء هویت ملی و دینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، شامگاه گذشته(13 آبان) در جمع دانش آموزان استان مرکزی به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی گفت: تقویت و تعمیق باورهای دینی در جامعه سبب ارتقاء هویت دینی و ملی شده و راهی برای حرکت در مسیر بصیرت و دانایی است.


وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز باید ادامه دهنده دانش آموزان و دانشجویانی باشند که با نثار جان خود در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، افزود: نسل جوان جامعه اسلامی باید با آینده نگری و آگاهی توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در راستای رسیدن به اهداف و آرمان های نظام تلاش کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان جنگ نرم را پیش گرفته اند و با استفاده از وسایل ارتباط جمعی همچون اینترنت و ماهواره در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان هستند.


آیت الله دری نجف آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: دانش آموزان باید از شهدای دانش آموز به ویژه حسین فهمیده الگو گیری کنند و با تحصیل علم و دانش در مسیر معنویت و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کنند.

 

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در حضور گسترده و دشمن شکن خود در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان گفت: این حضور آگاهانه و مقتدارانه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 309916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha