امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: امر به معروف و نهی در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در مراسم آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان مرکزی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) تاکید فراوان بر این فریضه الهی داشتند و برای احیا این فریضه الهی قیام کرد.


وی ادامه داد: تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به ویِژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه ضروری است.


معاون سیاسی‌ و‌امنیتی استاندار مرکزی نوجوانان و جوانان را افرادی توانا و با استعداد دانست و گفت: این عزیزان همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه دینی فعالیت‌های خوبی داشتند.

 

در ادامه این مراسم سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، گفت: حضرت امام حسین(ع) برای احیاء دین و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و در این راه به شهادت رسید.


وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با تمسک به فرهنگ دینی و اهل بیت(ع)، در مسیر اهداف امام حسین(ع) و یاران با وفایش و ارزش های دینی حرکت کنند، افزود: این حرکت سبب سعادت دنیا و آخرت و راه نجات بشریت است.


گفتنی است در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت و دانش آموزان نیز به عزاداری و سینه زنی در غم شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 310141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha