ایران امروز به کشوری نیرومند و با ثبات در منطقه تبدیل شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران امروز به کشوری نیرومند و با ثبات در منطقه تبدیل شده است و ملت های حق طلب از انقلاب ایران درس آزادگی آموخته اند.

غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز (27 فروردین) به خبرنگار شبستان در آمل گفت: ایران اسلامی در مقابل همه تهدیدات و تحریم های استکبارگران همانند سروی سرافراز ایستاده و امروزه به کشوری نیرومند و باثبات در منطقه تبدیل شده است.

 

وی افزود: امروزه ایران در منطقه محترم تر، نیرومندتر و با ثبات تر از سایر کشورهاست که مردم، انقلاب اسلامی را اداره می کنند و این انقلاب به دست خود مردم نیز به پیروزی رسیده است.

 

حداد عادل بیان کرد: امروز در ایران همه جا صحبت از سازندگی و پیشرفت در زمینه های راه، ساخت دانشگاه، بزرگراه، سد، بیمارستان و کارخانه است که تحولی بزرگ را برای ایران به همراه دارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در لیبی، بحرین، کشورهای آفریقایی و خاورمیانه آزادیخواهی مردم مشاهده می شود زیرا همه ملت ها از انقلاب ایران درس آموخته اند و فهمیدند که به نام اسلام می توان قیام کرد و طاغوت های زمانه را نابود کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 31079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha