شهدای گمنام نگین دانشگاه هستند

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام گفت: حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام به مثابه نگینی مغتنم در دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، فضل الله یوسفی روشن، دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام در جمع خبرنگاران گفت: رشد اخلاق دینی، انس و توسل مردم به شهدا و ایجاد بستری مناسب جهت پاسداشت میراث عظیم دفاع از جمله برکات حضور مزار شهیدان در دانشگاه ها است.


وی افزود: پیگیری های مجدانه دانشجویان برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه، از جمله اقدامات موثر در کسب دو سهمیه برای دانشگاه بود.


یوسفی روشن تصریح کرد: مراسم تدفین 2 شهید گمنام ظهر فردا (19 آبان) با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و عموم مردم در مجموعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار خواهد شد.


دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام اذعان داشت: شهیدان عرصه ساز صحنه های مقاومت و پایداری هستند و وظیفه ما حفظ و احیاء ارزش های والای آن ها است.


وی با اشاره به شجاعت شهدا و جانبازان جهت حضور در جبهه و جنگ با دشمن، گفت: شهادتی که از روی ایمان و آگاهی و در رابطه با خدا و در حال نیایش پدید آید، توأم با عشق است.


پایان پیام/
 

کد خبر 311417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha