مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران

خبرگزاری شبستان: مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران با حضور مدیران شرکت های تابعه انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این مراسم دکتر علی زارعی نجفدری، مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی گفت: براساس سیاستگذاری های انتشارات علمی و فرهنگی، نشرالکترونیک، برگزاری دوره های آموزشی در سطوح عمومی، حرفه ای و تخصصی و تولید فیلم و فرآورده های صوتی و تصویری از جمله مهمترین وظایف شرکت فرهنگ فیلم تهران است.

 

​​ وی ضمن اشاره به بیش از شش سال حضور امیرعباس تقی پور در شرکت فرهنگ فیلم تهران گفت: علیرغم مشکلاتی که وجود داشت، ایشان توانست با مدیریت خوب خود این شرکت را به جایگاه واقعی برساند به طوری که روند رو به رشد این شرکت در این سال‌ها سرعت گرفت.

 

​زارعی نجفدری در تشریح ویژگی های سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران نیز گفت: آقای جمال زیتونی از مدیران با سابقه و توانمند مجموعه هستند که حضورشان در این شرکت نیز مطمئنأ زمینه‌ساز اثرات مثبت و ماندگار خواهد بود.

 

در این مراسم جمال زیتونی، سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه این شرکت را از سال های دور می شناسد و تعلق خاطر فراوانی نسبت به آن دارد، افزود: امیدوارم با همکاری همکاران، سطح کمی و کیفی شرکت را ارتقا دهیم.

 

امیرعباس تقی پور مدیرعامل پیشین شرکت فرهنگ فیلم تهران نیز در این مراسم گفت: در مدت مدیریت بنده با تلاش، کوشش و همچنین توکل به خدا و همت همه همکاران توانستیم به دستاوردهای خوبی در حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی دست یابیم.

 

وی افزود: در طی سال‌ها گذشته همواره تلاش کردیم با مثبت اندیشی در راهی که قدم گذاشتیم برنامه های شرکت را پیش ببریم و امیدوارم با کمک شما در مسئولیت جدید بتوانم همین راه را ادامه دهم.

 

گفتنی است، جمال زیتونی از مدیران انتشارات علمی و فرهنگی می باشد که دارای بیش از 20 سال سابقه در حوزه نشر کشور است. وی مدیر روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی و عضو هیئت مدیر شرکت فرهنگ فیلم تهران را در کارنامه خود دارد.

 

یادآور می شود، در حکمی از سوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور مدیر عامل سابق شرکت فرهنگ فیلم تهران به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی این سازمان منصوب شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 311505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha