تاکید بر کار فرهنگی و تربیت توسط مسئولان

خبرگزاری شبستان: رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور بر اجرای فعالیت ها و کار فرهنگی توسط مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور(4 تیر) در چهارمین همایش استهلال از دیدگاه علمی و فقهی در استان مرکزی و تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید به انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی مبادرت ورزند.

 

وی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردم توسط مسوولان ضروری است، ادامه داد: مسوولان وظیفه جلب اعتماد مردم برای پیوند بین خود و ملت را دارند.


این مقام مسئول با اشاره به کسب موفقیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این نهاد پس از ارزیابی های به عمل آمده در کشور یکی از موفق ترین استان است. 

وی گفت:مسئولیت و مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگذاری به خلق ایست و باید مسئولان از این فرصت برای خدمت به جامعه اسلامی و نظام تلاش کنند.
 

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در بخش دیگری از سخنانش به بیانات گهربار مولای متقیان حضرتعلی(ع) اشاره کرد و گفت: مدیریت باید جلب رضایت مردم و ایجاد پیوند بین مردم و مسوولان باشد.


حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه فرصت ها راهی برای نشان دادن توان و استعدادها و استفاده صحیح از امکانات در جهت پیشبرد اهداف نظام است، ادامه داد: اگر از این فرصت و امانت استفاده صحیح شده و در زمان لازم به دیگران سپرده شود موفقیت هایی را در پی خواهد داشت.


وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران باید متفاوت با حکومت های دیگر باشد، گفت: مسئولان باید از دل بستن و تعلق به مدیریت و جایگاه خود بپرهیزند و با نگهداشتن سطح زندگی خود در سطح پایین ترین افراد جامعه ارتباط و پیوندی ناگسستنی میان خود و ملت ایجاد کنند.


گفتی است، در این مراسم حجت الاسلام عیوب سلحشور نیا به عنوان رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقی دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم تقدیر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 379734

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha