اساسی ترین رسالت سازمان بهزیستی خدمت رسانی به مردم است

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان که با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی کشور در باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: اساسی ترین رسالت سازمان بهزیستی خدمت رسانی به مردم است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ سیدطاهر طاهری ، استاندار البرز پیش از ظهر امروز 26 آبان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: سازمان بهزیستی یکی از اساسی ترین رسالت هایی که بر عهده دارد خدمات رسانی به موقع به مردم است.

 

طاهری با اشاره به بازدیدهای استانداری البرز از مراکز تحت پوشش این سازمان اظهار داشت: بازدید ازمراکز زیر پوشش بهزیستی و کمک به رفع مشکلات مددجویان باید در برنامه کاری مسوولان دستگاههای اجرایی قرار دارد و در این رابطه ما شاهد خلاء های روانی بین مددکار و مددجو هستیم که این موضوع باید پیگیری شود.

 

به گفته این مسئول، مددکاران باید با برقراری ارتباط صمیمانه با مددجویان ،نیازهای آنان را بررسی کنند و خلاء روابط بین مددکار و مددجو با درایت مدیران کارآزموده مرتفع شود.

 

طاهری گفت: بهزیستی از سازمانهایی است که از شیرخوارگان تا سالمندان را زیرپوشش قرار می دهد،بنابراین رسالت این سازمان بسیار سنگین و حساس است .

 

پایان پیام/

کد خبر 313826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha