تودیع و معارفه روسای دو دانشگاه گلستان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: تودیع و معارفه روسای دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی و دانشگاه جامع گلستان، عصر امروز (23 دی) همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، تودیع و معارفه روسای دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی و دانشگاه جامع گلستان، عصر امروز (23 دی) به طور همزمان با حضور کتر امید معاون اداری مالی وزارت علوم، در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان و با حضور جمع کثیری از مدیران، اساتید و دانشجویان برگزار شد.


در این مراسم، فرهاد یغمایی عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان با مدرک دکترای آمار با تودیع عباس قربانی رئیس سابق دانشگاه گلستان، ریاست این دانشگاه را برعهده گرفت.


همچنین با تودیع رامین رحمانی رئیس اسبق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، علی نجفی عضو هیئت علمی این دانشگاه و دانش آموخته رشته آبخیزداری، ریاست جدید را عهده دار شد.


دکتر امید از پیشرفت ها و موفقیت های به دست آمده توسط این دو دانشگاه در زمان روسای اسبق قدرانی کرد و افزود: آقایان قربانی و رحمانی طی سال های مدیریتی خود، توانستند علی رغم شرایط سخت مالی، موفقیت ها و اقدامات ارزشمندی را از خود به جای گذارند.


وی ضمن آرزوی توفیق برای روسای اسبق این دو دانشگاه، خواستار ادامه موفقیت ها، طرح ها و پیگیری ها شده و از خداوند منان، توان بالای مدیریتی برای روسای جدید را خواهان شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 332505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha