حراست از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب وظیفه همگانی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز(3 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اراک که در سالن کانون بسیج اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات شایسته مسوولان و مدیران نظام مقدس اسلامی گفت: تمام مردم باید برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلامی تلاش کنند.


وی با اشاره به اینکه همه در مقابل نظام و ارزش های والای آن مسوول هستند، بیان کرد: این انقلاب و آرامش و آسایش کنونی ارزان به دست نیامده و باید با عزم ملی از آنها دفاع کنیم.


امام جمعه اراک ادامه داد: آحاد جامعه باید خود را پاسدار مرزها و ارزش های اسلامی و نظام بدانند و با طبعیت از ولایت در مسیر این ارزش ها حرکت کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 58 با دور اندیشی و هوشیاری در آن شرایط حساس بعد از انقلاب فرمان تاسیس سپاه پاسدران را دادند.


وی تاسیس سپاه را بسیار موثر و کارآمد دانست و بیان کرد: این نهاد انقلابی توانست اقدامات موثری از شناسایی و سرکوب ضد انقلاب ها و منافقین کوردل در کردستان، خنثی سازی توطئه ها و ترور شخصیت ها در تهران را انجام دهد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد پاسبانی نیروهای سپاه از مرزهای میهن اسلامی بودیم که با از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادند و از مملکت اسلامی دفاع کردند.

 

امام جمعه اراک بیان کرد: بعد از انقلاب نیز شاهد سازندگی کشور و حفظ و حراست از کیان نظام و حضور در عرصه های مختلف سازندگی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.

 

گفتنی است در این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار سید عطا الله میرکمالی تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد رضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 361402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha