با حرف مشکلات شهر حل نمیشود؛ مردم عمل را می بینند

خبرگزاری شبستان: شهردار بندرعباس از مدیران شهری خواست به جای حرف زدن به وظایف خود در راستای خدمت به مردم عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، عباس امینی زاده در آیین تودیع و معارفه معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: فلسفه تغییر و تحولات در مدیریت به این معنا نیست که در آن نقطه سکون ایجاد شده بلکه هدف سریعتر کردن حرکت و تغییر و جهت کار است

 

وی با بیان این که باید از تجربیات مختلف علاوه بر توان موجود استفاده شود افزود: آقای معین وزیری در طول تصدی در پست خدمات شهری از هیچ کار و تلاشی دریق نکرد اما به این جمع بندی رسیدیم که از توان ایشان در جایگاه ورزشی شهرداری استفاده کنیم با این امید که وضعیت کنونی ورزش را ساماندهی کند.

 

شهردار بندرعباس ادامه داد: آقای رنجبر فردی پر تلاش هستند و از قبل سابقه کار در شهرداری را دارند به همین دلیل از ایشان خواستیم به شهرداری بیایند و در جایگاه معاونت خدمات شهری به ما کمک کنند.

 

امینی زاده اضافه کرد: بخش عمده کار شهرداری همانطور که پیداست خدمات شهریست و در گذشته نیز تلاش های خوبی در این بخش صورت گرفته اما باید خدمات را مطابق با انتظارات مردم و در خور نمام سازمان های وابسته به معاونت خدمات شهری ارائه کنیم وی بر توانمند سازی و تقویت بخش های مختلف خدمات رسانی در شهرداری تاکید کرد و یاد آور شد همه شهروندان و خود ما میخواهیم کارها سریع تر انجام گیرد این امر تنها با کمک هم و ارتباط مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق محقق خواهد شد

 

شهردار بندرعباس از دهه فجر به عنوان مانوری برای نوروز نام برد که پذیرایی از مهمانان شهر ها و استان های دیگر در قالبی کوچکتر طراحی میکند.

 

امینی زاده همچنین از راه اندازی مدیریت ساماندهی امور ساحل شهر بندرعباس خبر داد و ابراز امید واری کرد: با راه اندازی این مدیریت وضعیت ساحل شهر بهتر از گذشته شود.

 

در این آیین حسین رنجبر به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس منصوب و از خدمات مجتبی معین وزیری معاون سابق قدردانی شد.

 

شهردار بندرعباس در حکمی جدید معین وزیری را به سمت مدیر عامل باشگاه شهرداری بندرعباس منصوب کرد.

 

همچنین از سوی شهرداری بندرعباس شهرام آرمان که پیش از این مدیرعامل فضای سبز شهرداری بندرعباس بود به عنوان مدیر ساماندهی در امور ساحل شهرداری منصوب شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 333784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha