معارفه مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با حضور آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، محمدحسن نامی قائم مقام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.


در این مراسم سردار عزت الله جعفری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی و از خدمات 12 ساله سردار حسن استوارآذر در این سمت قدردانی شد.


سردار حسن استوارآذر، مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در این مراسم با ارایه گزارشی از عملکرد 12 ساله در این بنیاد ابراز داشت: ساخت پارک موزه دفاع مقدس مهمترین اولویت کاری در این بنیاد بود که با وجود مشکلات بسیار عدیده تا حدودی به سر و سامان رسیده و مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می کند.


وی افزود: هرچند ساخت این پارک موزه از سال ها قبل کلید خورده بود اما عملیات اجرایی آن به دلیل وجود معارضین متعدد از سال 89 در زمینی به مساحت 57 هکتار و زیربنای 20 هزار متر مربع شروع شد.


سردار استوار آذر همچنین اظهار داشت: تاریخ شفاهی جنگ تهیه و تدوین و درس دو واحد اختیاری دفاع مقدس در 52 مرکز علمی و دانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور 68 استاد پیشکسوت دوران جنگ راه اندازی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 358597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha