سه معاونت و یک مشاور استاندار اردبیل تودیع و معارفه شدند

خبرگزاری شبستان: 3 معاونت و یک مشاور استاندار اردبیل صبح امروز همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری در سالن شهید رجایی استانداری تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این جلسه که صبح امروز( 21 دی) در محل استانداری اردبیل برگزار شد، از زحمات عباس دستباز معاونت سیاسی و امنیتی سابق تقدیر و اقای طاهر شریفی به این سمت منصوب شد.


همچنین در حوزه معاونت برنامه ریزی، از زحمات و تلاش های سید حامد عاملی تقدیر و قدردانی و آقای محمد باقر بهشتی به این سمت منصوب شد؛ علاوه بر این در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی استاندار از زحمات فضایل عزیزی قدردانی و آقای اقبال عباسی در این سمت معارفه شد.


در پایان این تودیع و معارفه از زحمات خدیجه جعفری اصل مشاور و مدیر کل سابق امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تقدیر و قدردانی و خانم ماریا موسوی به این سمت منصوب شد.

 

استان اردبیل رتبه 12 را در بین استان‌های کشور از لحاظ کسب درآمد مالیاتی دارد


در ادامه این مراسم هاشم مظفری رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گزارشی از وضعیت درآمد و هزینه استان اردبیل، گفت: کل درآمد مصوب استان 194 میلیارد تومان است که از این مقدار طی 9 ماهه گذشته 130 میلیارد تومان تحقق یافته است که نسبت به درآمد سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.


وی با بیان اینکه از این میزان 100 میلیارد تومان در حوزه مالیات و 30 میلیارد تومان در حوزه پنج بخش سایر درآمدها است، افزود: بیشترین درآمد در وهله اول مربوط به مالیات و در وهله های بعدی مربوط به جرایم راهنمایی و رانندگی و امور ثبتی می باشد.


مظفری، با اعلام اینکه استان اردبیل رتبه 12 را در بین استان‌های کشور از لحاظ کسب درآمد مالیاتی دارد، اعلام کرد: کل گردش مالی استان از محل درآمد 512 میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش را نشان می دهد.


رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه از محل اعتبارات هزینه‌ای در 9 ماهه سالجاری 75 درصد و از محل تملک دارایی نیز 25 درصد اعتبار اخذ شده است، گفت: ما در حال حاضر طی 6 ماهه نخست سال 10 سرمایه‌گذار خارجی با رقم سرمایه‌گذاری 600 میلیون دلار و سرمایه‌گذاران داخلی با رقم سرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومان را جذب کرده ایم.


پایان پیام/
 

کد خبر 331587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha