عزم ملی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشوراست

خبرگزاری شبستان:امام جمعه اردبیل نگاه به درون قدرت داخلی و عزم ملی را تنها راه‌ حل مشکلات اقتصادی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل ، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی کلخوران،نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل ظهر امروز(29آذر) در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت:اکنون؛ آمریکایی هامعتقد هستند که ایران در دو دهه اخیر به ساختارشکنی در نظم نوین جهانی دست زده است اما تنها راه‌حل ما در حل مشکلات اقتصادی نگاه به درون قدرت داخلی و عزم ملی می باشد.


وی افزود: مسئولان ما در این شرایط نباید اجازه دهند که آمریکا احساس کند ما به دنبال آنها می‌دویم تا مشکل تحریم‌ها حل شود.


حجت الاسلام والمسلمین عاملی کلخوران ،خاطرنشان کرد: سه راهبرد آمریکا در قبال ایران این است که آنها تلاش می‌کنند تا ما را از پیشرفت‌های هسته‌ای پشیمان کرده و با تهدید وتحریم‌ها اقتدار ایران را بشکنند.


وی با اشاره به بداخلاقی اخیر آمریکا در نقض پیمان ژنو همچنین عنوان کرد: آمریکایی‌ها بیشتر در تلاش هستند تا منافع رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کنند به طوری که امروز چندین صدا از آمریکا درجهان بلند شده است.


خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: عده‌ای از سیاست مداران قدرتمند دنیا معتقدند که آمریکا با این اقدام دنبال نشان‌ دادن برتری‌طلبی خود است اما ما معتقدیم ؛بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شأن رهبری آمریکا در جهان افول کرده است.
 

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود،متذکرشد: امروز،استکبار در صدد مهار قدرت هسته‌ ای کشورمان است وهمه ما باید درپشتیبانی ازولایت فقیه وبا تأسی از تدابیرراهبردی آن رهبر فرزانه،حفظ وحدت ،یکپارچگی وانسجام خویش در اداره امور کشور و پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران بیش ازبیش تلاش کنیم ودسیسه های شوم دشمنان اسلام را در جهان خنثی سازیم.
 

 

حجت‌الاسلام حسین نوری، استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهراردبیل اظهار داشت: فتنه‌گران سال 88، امروز بیرون آمده‌اند و مدعی حضور در مناصب کشوری می باشند،این افراد همان‌هایی هستند که به نظام و ملت ما با ادعای دروغین تقلب در انتخابات، ضربه زدند.
 

جامعه ای که توجه به احکام الهی را فراموش کند، حق نمی پذیرد

 

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل در آخرسخنان خود با اشاره به شاخصه‌های جامعه اسلامی،یادآورشد: جامعه خدافراموش همان جامعه‌ای است که بی‌توجه به احکام الهی است و این چنین جامعه‌ای حق را نمی‌پذیرد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 325296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha