معضل بیکاری یکی از عوامل فروپاشی بنیان خانواده هاست

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم مغان(گرمی) در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از شعار دادن پرهیز کنیم، گفت: معضل بیکاری باعث فروپاشی بسیاری از بنیان های نهاد مقدس خانواده ها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام میر قسمت موسوی، نماینده مردم مغان(گرمی) در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز( 21 دی) در اولین جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار داشت: نمایندگان تا جایی که قانون به آنها اجازه می دهد در حل این معضل تعامل کافی و لازم را با دولت انجام می دهند.


وی با بیان اینکه اکنون دیگر وقت شعار دادن نیست وباید به وعده ها و کارها جامع عمل بپوشانیم، افزود: حفظ وحدت و انسجام ملی و همدلی با مسئولان مربوطه برای حل معضل بیکاری امری ضروری ومهم است.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: عدالت در توزیع اعتبارات و نگرش ها باید در نظر مدیران دستگاه های اجرایی رعایت شود.


استان اردبیل به عنوان مهاجر فرست ترین استان کشور شناخته می شود


در ادامه این جلسه مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، استان اردبیل را به عنوان مهاجر فرست ترین استان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید نخبگان فرهنگی و سیاسی را توانمند کنیم.


افضلی فرد، با تاکید بر اینکه بیکاری در صدر تهدیدات امنیتی است، عنوان کرد: هدف نهایی همه فعالیت ها و برنامه ها باید بهبود معیشت مردم و توسعه استان باشد و استاندار اردبیل و سایر مسئولان باید از تنگ نظری ها در همه زمینه ها خودداری کنند.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در بحث گفتگوی دولت و بخش خصوصی تعامل خوبی با استاندار صورت گرفته است، گفت: سهم استان اردبیل از تولید ناخالص ملی 4 است که ما می توانیم این درصد را به 8 یا 10 درصد ارتقا دهیم.


معادن پرلیت در دامنه های کوه سبلان به فراوانی یافت می شود


در بخش دیگری از این جلسه کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اردبیل پتانسیل بسیاری برای سرمایه گذاری دارد، گفت: دیگر زمان گزینش افراد سفارشی گذشته است و ارادت ها جای خود را به شایسته سالاری داده است.


پیرموذن با یادآوری اینکه معادن پرلیت در دامنه های کوه سبلان به فراوانی یافت می شود، تصریح کرد: با وجود این کارخانه بهره برداری از این معدن در استان های دیگر مانند استان فارس احداث شده است.


استان اردبیل وضعیت مطلوبی در حوزه زیرساخت ها ندارد


در پایان این جلسه جلیل جعفری بنه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذار داخلی و خارجی زمانی در یک مکان سرمایه گذاری می کند که شرایط و زیرساخت های آن مهیا بوده و سرمایه گذار از برگشت سرمایه و سود خود مطمئن باشد..


جعفری بنه با بیان اینکه استان اردبیل وضعیت نامطلوبی در حوزه ایجاد زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار دارد، بیان داشت: ما باید به کشاورزان و احداث راه های بین مزارع توجه جدی داشته باشیم چراکه امروز زمان رفتن به سر مزرعه با حیوان چهارپا نیست.


پایان پیام/
 

کد خبر 331618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha