افتتاح طرح های گردشگری موجب ایجاد اشتغال بیش از 548 نفر شد

خبرگزاری شبستان: معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: افتتاح طرح های گردشگری در سال جاری موجب ایجاد اشتغال بیش از 548 نفر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اکبر فرهیخته، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (14 دی) در نشست توسعه گردشگری با اشاره به انسجام در طرح های گردشگری استان و توسعه سرمایه گذاری در این صنعت، گفت: تاکنون 16 طرح گردشگری در سال جاری افتتاح شده است که شامل 9 هتل آپارتمان، سه کمپینگ اقامتی، دو مجتمع آبدرمانی و دو هتل بیان کرد.


فرهیخته از افتتاح 9 هتل آپارتمان و یک مجتمع آبدرمانی در شهرستان سرعین خبر داد و گفت: با افتتاح طرح های مختلف گردشگری ظرفیت های اقامتی در حدود 313 واحد افزایش داشته است.


این مقام مسئول با بیان اینکه هدف از توسعه گردشگری در استان جذب سرمایه گذاران از سراسر کشور است، اظهار داشت: در 6 ماه اول سالجاری موفق به جذب 89 میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح های مختلف گردشگری شده ایم.


فرهیخته از افتتاح دو کمپینگ دیگر اقامتی و گردشگری، یک مجتمع آبدرمانی و یک هتل در شهرستان مشگین شهر و افتتاح یک کمپینگ گردشگری در مسیر اردبیل – سردابه و یک هتل در شهرستان نیر خبر داد و گفت: بستر توسعه گردشگری در استان مهیا است و عزم همه جانبه و همگرایی دستگاه های اجرایی برای جذب سرمایه گذاری در این بخش بیش از پیش احساس می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 329314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha