2 هزار و 950 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: 2 هزار و 950 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که یکی از آنها نیز راه آهن اردبیل می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، منصور حقیقت پور، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، صبح امروز (24 دی) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه اظهار داشت: ما باید زمینه را برای ورود بخش خصوصی به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمامی که در دستور کار است، مهیا کنیم.


وی، با بیان اینکه طرح انتقال پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در مجلس مطرح شده است، گفت: این مهم بدین منظور انجام شده است که در بودجه سال 93 بودجه دولتی به آن اختصاص نیابد و چرا که دولت در اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام بار سنگینی را به دوش می کشد.


حقیقت پور، تعداد پروژه های نیمه تمام در کشور را 2 هزار و 950 پروژه نیمه تمام در کشور عنوان کرد و بیان داشت: چابک سازی دولت از جمله موضوعات است که باید به آن فکر کنیم تا دولت بتواند در تامین معاش و دغدغه های مردم با خیالی آسوده اقدامات لازم را انجام دهد چرا که وظیفه مسئولان نظام این است که تمام نعمت ها را برای مردم فراهم کنند.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دو سال گذشته شاهد اجرا و احداث پروژه عمرانی جدید به لحاظ کمبود اعتبار در استان اردبیل نبوده ایم، تصریح کرد: باید اردبیل را به یک کارگاه عمرانی و صنعتی تبدیل کنیم و مجموعه آن در زمینه های مختلف را اعم از نیروگاه بادی، پتانسیل کشاورزی و غیره را عملیاتی کنیم.

 
برنامه اصلی دولت کاهش تورم باشد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، با اشاره به تورم بالا در جامعه ما عنوان کرد دولت باید دو برنامه را در دستور کار خود قرار دهد که اولین آن باید کاهش نرخ تورم و کاهش قیمت کالاها و دوم اجرای صحیح مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باشد تا بهبود معیشت را در طبقات آسیب پذیر جامعه شاهد باشیم.


حقیقت پور در تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در این دو برنامه از دولت حمایت جدی می کنند، ادامه داد: دولت باید از محل اجرای هدفمندی یارانه ها رقم مناسبی را برای کاهش دادن یا رایگان کردن درمان و آموزش برخی از طبقات جامعه در نظر بگیرد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دو نگاه در کشور برای حل مشکلات وجود دارد، اضافه کرد: هدف هر دو نگاه باید تعالی همه جانبه ایران اسلامی باشد، چرا که نظر مقام معظم رهبری این است که ما باید مسائل، مشکلات و نابسامانی ها اداری را حل کنیم.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، با اشاره به تغیرات مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان، گفت: در این باره مسئولیت سنگینی بر دوش استاندار است و در این زمینه نیز توافقات مطلوب و خوبی برای تعامل بر انتخاب مدیران صورت گرفته است و ما امیدوارم هستیم مدیران شایسته با استعدادهای مدیریتی مطلوب در استان بکار گرفته شوند.


حقیقت پور با تاکید بر اینکه دوره رفتار قبیله ای و قومی تمام شده است، خاطر نشان کرد: این رفتار قابل قبول نیست و وظیفه ما کنار گذاشتن تمایلات قومی، منطقه ای، سیاسی و خویشاوندی برای رسیدن به توسعه همه جانبه استان در همه زمینه ها و همه شهرستان ها بر اساس شایسته سالاری مدیران است.


پایان پیام/

کد خبر 332751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha