265 میلیون متر مکعب حق آبه قزل اوزن به استان اردبیل اختصاص یافته است

خبرگزاری شبستان: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: 265 میلیون متر مکعب حق آبه قزل اوزن به منظور استفاده در بخش شرب و صنعت به استان اردبیل اختصاص یافته است.

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت حق آبه استان اردبیل از قزل اوزن، گفت: به مردم شریف استان اردبیل قول داده ایم که برای گرفتن سهم استان از حق آبه قزل اوزن اقداماتی را انجام دهیم که به لطف خدا کارهای و اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه به منظور استفاده در بخش شرب و صنعت استان 265 میلیون متر مکعب از این حق آبه تخصیص یافته است، افزود: علاوه بر این موفقیت، در تلاشیم 40 میلیون متر مکعب دیگر نیز به این مقدار اضافه کرده و در مرحله بعدی نسبت به انتقال آن اقدامات لازم را انجام دهیم.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه تاکنون 5 برابر سد یامچی آب تخصیصی از قزل اوزن گرفته ایم، عنوان کرد: با تحقق این مهم نیازمندی های آب جنوب و مرکز استان تامین و مشکلات در این زمینه به حداقل خواهد رسید.


پیگیر مطالبات مردم در مورد شعارهای زمان انتخابات ریاست جمهوری هستیم


حقیقت پور، در خصوص عملکرد دولت یازهم، اظهار داشت: بنده معتقدم که باید زمان بیشتری به دولت برای اجرای برنامه ها و تحقق شعارهای زمان ریاست جمهوری بدهیم چراکه در سطح ملی و فراملی 6 ماه زمان بسیار کمی برای ارزیابی عملکرد دولت می باشد.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با یادآوری این مطلب که ما در حال حاضر دولت یازدهم را با یک سری شعار می شناسیم، عنوان کرد: به یقین باید گفت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیگیر مطالبات مردم در مورد شعارهای زمان انتخابات ریاست جمهوری هستند تا حقی از ملت ضایع نشود.


توافقات ملی در حد داد و ستد هستند


حقیقت پور، با اشاره توافقنامه اخیر بین ایران و کشورهای1+5، گفت: توافقات ملی در حد داد و ستد هستند و ما یک مهم را داده و مهم دیگری را بدست می آوریم و انتظارات بر این است که در این توافق چیزهایی را که برای توافق داده ایم باید ارزش کمتری نسبت به چیزهایی که بدست می اوریم، داشته باشد.


وی، با اعلام اینکه پیش بینی ها برای مذاکرات ژنو به سمت و سوی برد – برد بود، تصریح کرد: باید این مذاکرات به گونه ای پیش می رفت که تنها برد ایران مطرح می شد چراکه ما به ملتی در دنیا تجاوز نکرده و حقی از حقوق ملل دیگر را ضایع نکرده ایم ولی کشورهای 1+5 تا به حال حقوق ملت ایران را در بسیاری موارد ضایع کرده اند که برای مثال می توان گفت که آنها ملت ایران را تحریم و اموال و دارایی های این ملت را بلوکه کرده اند.


پایان پیام/

کد خبر 337088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha