راه اندازی نمایندگی توزیع داروهای نایاب هلال احمر شرکت سوها در اردبیل

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از راه اندازی نمایندگی توزیع داروهای نایاب و کمیاب هلال احمر شرکت سوها در اردبیل همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ظهر امروز( 23 دی) در گردهمایی هیئت مدیره جمعیت هلال احمر در اردبیل، اظهار داشت: راه اندازی این نمایندگی به ما امکان رساندن داروهای اورژانسی و کمیاب برای بیماران خاص در سریع ترین زمان ممکن را می دهد.


وی، با بیان اینکه راه‌اندازی درمانگاه‌ها و کلینک‌‌های تخصصی نیز در دستور کار هلال احمر است، بیان داشت: سیاست و هدف هلال احمر تسکین آلام بشری و توسعه صلح و ثبات است و علاوه بر اینکه در رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد، با جذب نیروهای زبده و کارآمد زمینه تحقق آن را فراهم می کند.


غیبی، از راه اندازی پنج پایگاه بین‌شهری در محور اردبیل - سرچم، اردبیل - مغان، خروسلو - جعفراباد و محور اردبیل - مشگین‌شهر خبر داد و گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر مرکز، ناوگان خودرویی را نوسازی و بیش از2 هزار و60 مترمربع انبارهای امدادی استان را افزایش دادیم.


راه‌اندازی انبار ذخیره اقلام امدادی در استان اردبیل


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، از راه اندازی انبار ذخیره اقلام امدادی در استان اردبیل خبر داد و گفت: این انبار در تمام شهرهای استان و در فضای بیش از 2 هزار مترمربع راه اندازی و تمام اقلام دارویی و اورژانسی مورد نیاز در این انبارها ذخیره‌سازی شده است.


این مقام مسئول، از پیگیری برای ساخت انبار امدادی در شهرستان سرعین خبر داد و تصریح کرد: در 3 سال اخیر فعالیت ها و اقدامات مطلوب و مناسبی را برای نوسازی تجهیزات و تهیه اقلام دارویی کمیاب و نایاب انجام داده ایم که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته انبار این شهرستان نیز در سال آینده احداث و راه اندازی شود.


غیبی، از احداث لانه برای بالگرد امدادی در صورت تامین اعتبار مناسب از سوی مسئولان خبر داد و گفت: اگر لانه این بالگرد آماده شود هلال احمر مرکز آن را در اختیار هلال احمر استان قرار می دهد.


پایان پیام/

 


 

کد خبر 332475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha