دهه فجر اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: دهه فجر اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی است و جشن ها و برنامه های این دهه باید با شکوه هر چه بیشتر و حضور حداکثری افراد برگزار شود.

سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این روزها نمادی از اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی و پیروزی ملت در برابر مستکبران است.


وی با اشاره به اینکه برنامه های جشن انقلاب ودهه فجر باید با تمام امکانات و ظرفیت ها و به بهترین نحو ممکن برنامه ریزی و اجرا شود، گفت: باید از تمام امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر استفاده کنیم.


مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه این نهاد مسئولیت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر را بر عهده دارد، افزود: باید سعی کنیم حضور و نقش دانش آموزان و اولیا در برنامه های دهه فجر پررنگ تر و فعال تر از گذشته باشد.

 

کریم زاده اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی از اعیاد بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: اجرای برنامه های مناسب و تاثیر گذار در جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل آینده باید در اولویت برنامه های مدیران باشد.

مسئول کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، آموزش و پرورش را به عنوان مهمترین بستر فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: برنامه های دهه ی فجر انقلاب اسلامی ابتکار و نو آوری و ایجاد شادابی و نشاط و انتقال ارزش ها ویژگی مهم برنامه های دهه فجر است.


این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و برگزاری جشن های انقلاب در مناطق مختلف و مدارس، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، معرفی دستاوردهای آموزش، برگزاری نمایشگاه ها و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در 22 بهمن از جمله برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.


پایان پیام/ 

کد خبر 333474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha