روحانیون همواره برای بسط فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش های جدی داشته اند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: علما و روحانیون دلسوز همواره برای بسط و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش های جدی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در نشست امام جمعه و روحانیون شهرستان خلخال با اشاره به نقش روحانیون در جامعه، گفت: علما و روحانیون همواره نقش خود را در بسط فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه به خوبی ایفا کرده اند و بدخواهان نیز به صورت مختلف از جمله ترور سعی در متوقف کردن این روند بوده اند.


وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های جدید سعی دارد تفاهم نامه ژنو را زیر سوال ببرد، گفت: اعمال تحریم از سوی آمریکا نشان دهنده عدم پایبندی به اصول و قوانین بین اللملی است و تیم مذاکره باید مراقب عواقب این گونه حرکات باشد و نباید به گفته های سران این کشور اعتماد داشت.


امام جمعه اردبیل، نقش روحانیون را در روشنگری اقشار محتلف مردم را در این زمینه خواستار شد و افزود: روحانیون باید تلاش کنند تا اهداف و فعالیت های چهره دوگانه آمریکایی را بیش از پیش به ملت نشان دهند.


عاملی افزود: روحانیون نقش بسزایی در حیطه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ملت و در صف مقدم این جنگ قرار دارند.


نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان تیم مذاکره کننده خواست تا در ادامه مذاکرات ژنو با اقتدار تمام ابهت نظام مقدس اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند و دولت نباید در برابر بدرفتاریهای سران آمریکا به ابراز تاسف بسنده کند.


وی اظهار داشت: نباید در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و سایر سران کشورها سکوت کرد و نیازمند اقدام قاطع ایران در مقابل این عهدشکنی ها است وگرنه ادامه مذاکرات به نفع سایر دولت ها خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 325397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha