ایران اقتدارخویش را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری شبستان:امام جمعه اردبیل گفت:ایران اقتدار خویش را در توافق ژنو به جهانیان نشان داد و به غرب فهماند که مرعوب تهدید و تحریم آنها نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی کلخوران نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل ظهر امروز (8آذر)در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: معتقدیم؛ توافق ژنو اقتدار کشورمان را در دنیا نشان داد و به غرب فهماند که ایران مرعوب تهدید و تحریم آنها نیست.
 

وی افزود: با عقد توافقنامه نشان دادیم در دست‌یابی به فناوری هسته‌ای از اصولمان تنازل نکرده بلکه با رهبری مقتدر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقاومت ملت و فزون‌خواهی در دست‌یابی به فناوری‌ها، توانستیم دشمن را وادار به پذیرش شرایط اقتدار هسته‌ای ایران کنیم.


به گفته حجت الاسلام عاملی، با پذیرش توافقنامه اخیر وجه قانونی تمام قطعنامه‌ای شورای امنیت زیر سؤال رفت و وزن سیاسی ایران در جهان افزایش یافت.


وی تصریح کرد: درتوافق اخیر امتیازاتی را از دست دادیم که از جمله آنها تعطیلی واحد آب سنگین اراک، 16 سایت و توافق غنی‌سازی در 5 درصد است.


این مقام مسئول ادامه داد: در موضوع هسته‌ای تابع نظر و اعتقاد رهبر معظم انقلاب هستیم که در این راستا انسجام داخلی ظرفیت عظیم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود، متذکر شد: با تفرقه داخلی نباید دشمن را امیدوار کرد.


پایان پیام/

کد خبر 317972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha