فرماندار جدید همدان معرفی شد/مسئولیت امانت الهی در دست مدیران

خبرگزاری شبستان: امام جمعه مریانج در مراسم تودیع و معارفه فرماندار همدان گفت: گرفتن مقام و مسئولیت امانت الهی در دست مدیران است که باید امانت دار خوبی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام مصطفی رستمی، امام جمعه مریانج و نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان صبح امروز (30 بهمن)  در مراسم تودیع و معرفه فرماندار همدان که در مجتمع ابن سینای همدان برگزار شد، گفت: گرفتن مقام و مسئولیت ها امانت الهی در دستان مدیران است که باید امانت دار خوبی باشند.

 

وی افزود: در هر دولتی مسئولیت ها و مدیران جا به جا می شوند اما مهم این است که هر فردی که مدیریت بخشی را بر عهده می گیرد برای رضای الهی کار کند و تلاش کند بخشی از مشکلات جامعه را حل کند و بیشتر به منافع جمع و مردم بیندیشد.

 

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان همدان، علی تعالی به سمت فرماندار شهرستان همدان انتخاب و از زحمات حسن قهرمانی مطلق فرماندار سابق همدان تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین، وزارت کشور در احکام جداگانه، محسن مرادی پناه را به سمت فرماندار شهرستان بهار، امامعلی عبدالملکی به سمت فرماندار شهرستان نهاوند، سید مهرداد موسوی به سمت فرماندار شهرستان تویسرکان منصوب کرد.


فرمانداران جدید شهرستان های همدان، بهار، نهاوند و تویسرکان از نیروهای با تجربه وزارت کشور و دارای سابقه فعالیت در سمت های سیاسی هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 345011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha