مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی روزگذشته (20 خرداد) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه، روز گذشته در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که در حسینه ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: در همان بدو انقلاب شاهد دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی بودیم که همین مساله لزوم ایجاد یک نیروی مردمی را آشکار می کرد.


استاندار کرمانشاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره و چکیده همه اقشار و گروه های اجتماعی است.
 

وی افزود: به همین دلیل امام راحل فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد و ماهیت این نیرو به گونه ای است که با انقلاب اسلامی عجین شده است.
 

مهندس رضایی بابادی، گفت: بر این باورم که بسیج مکمل سپاه بوده و استان کرمانشاه و سپاه این استان نیز هم از مردم و مرزهای این استان و هم از استان های همجوار در

دوران دفاع مقدس پاسداری کرده اند که جای تقدیر دارد.
 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، وی در پایان از زحمات فرمانده سابق سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به خاطر حضور موثر در شورای تامین و ایفای نقش بارز در برقراری امنیت در استان قدردانی کرد و برای فرمانده جدید این نیرو نیز آرزوی توفیق کرد.

 

گفتنی است، با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار بهمن ریحانی به عنوان فرمانده جدید سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه منصوب شد و سردار محمد نظر عظیمی فرمانده سابق این نیرو نیز به عنوان فرمانده جدید قرارگاه نجف اشرف منطقه غرب کشور منصوب شد

 

پایان پیام/

کد خبر 375415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha