پیکر پاک 3 شهید گمنام در گرگان تشییع شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با ششمین روز محرم، پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، صبح امروز (19 آبان) با حضور گسترده مردم شهید پرور گرگان بر فراز دستان عزاداران حسینی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، گرگان مرکز استان گلستان، صبح امروز (19 آبان) میزبان 3 آلاله دشت کربلای ایران بود که چون نگینی این مهمانان عاشورایی را در بغل گرفتند.


مراسم شب وداع با این آلاله های خونین بال شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی و شهرک جوادالائمه(ع) با حضور جوانان و دانشجویان و همچنین عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.


پیکر پاک این 3 شهید گمنام صبح امروز به بهداری سپاه نینوا استان گلستان واقع در خیابان پاسداران انتقال داده شد و از صبح امروز نیز خیل مردم گرگان و مادران جوان از دست داده و همرزمان شهدا برای وداع با شهدای گمنام به بهداری سپاه آمدند.


مراسم تشییع نیز از حدود ساعت 9 صبح آغاز شد و پیکر پاک و مطهر این شهدای سبکبال هشت سال عشق و دلدادگی بر فراز دستان مردم شهید پرور گرگان قرار گرفت و مردم با ناله های خود و ندبه های فراغ عزیزان جبهه ها با آنها خداحافظی می کردند.


مسیر تشییع این شهدای گرانقدر از بهداری سپاه نینوا واقع در خیابان پاسداران روبروی اداره آموزش و پرورش گرگان به سمت میدان شهرداری و از آنجا به سمت چهارراه امامزاده عبدالله (ع) بود.


بعد از پایان تشییع این شهدا تا چهارراه امامزاده مردم گرگان با این شهدا وداع کرده و دو شهید برای تدفین به دانشگاه علوم پزشکی و یک شهید نیز به گروه مهندسی 45 جوادالائمه (ع) انتقال یافت.


گفتنی است، پیکر پاک این شهدا در(8 مهر) سال جاری طی تبادل اجساد با طرف عراقی از منطقه عملیاتی والفجر 8 یا فاو تفحص شده و 5 شهید از این شهدای تازه تفحص شده به استان گلستان آمدند.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 311537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha