حمیدرضا ترقی سخنران مراسم بزرگداشت مرحوم عسگر اولادی در یاسوج

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: حمیدرضا ترقی دبیر و عضو شورای مرکزی کمیته امداد کشور سخنران مراسم بزرگداشت مرحوم عسگر اولادی در یاسوج خواهد بود.

عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با شبستان با بیان این که مرحوم عسگراولادی مرد سیاست و صداقت بود، اظهار داشت: صداقت و سیاست دو خصیصه ای است که کمتر افراد در کنار هم آن دو را دارند که از ویژگی های خاص آن مرحوم داشتن سیاست در عین صداقت بود.

 

فرهادی با اشاره به نقش ویژه آن مرحوم در ساماندهی نیروهای انقلابی و خواص، گفت: در بحث امداد و خدمت رسانی و همچنین تاسیس کمیته امداد به دستور امام راحل نیز نقش مرحوم عسگراولادی تاثیرگذار و بی بدیل است.

 

وی افزود: مشارکت و مجاهدت های این شخصیت انقلابی در تاسیس و مدیریت نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از یادگار های به جای مانده از این مرحوم است.

 

این مسئول حمایتی و امدادی عنوان کرد: به منظور بزرگداشت یاد و خاطره این یاور محرومین و مفسر قرآن، مجلس ختمی در روز سه شنبه 21 آبان ماه 1392 از ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران واقع در خیابان ارتش جنب سپاه شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، دفتر امام جمعه، استانداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

 

فرهادی خاطرنشان کرد: در این مراسم علاوه بر سخنرانان استانی، حمیدرضا ترقی دبیر و عضو شورای مرکزی کمیته امداد کشور سخنران مراسم خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد از عموم مردم مؤمن و خداجوی این استان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 312047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha