رشد 89درصدی کمک های مردم کهگیلویه وبوویراحمد در طرح احسان حسینی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 89 درصدی کمک های مردمی در طرح احسان حسینی این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز(11آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت گفت: طرح احسان حسینی از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد جهت استفاده از ظرفیت های خیرین و هیئت های مذهبی برای ساماندهی نذورات و کمک های مردمی است.

 

فرهادی گفت: این طرح یکی از طرح های کمیته امداد در جهت ترویج سنت های حسنه اسلامی و با هدف احسان و نیکوکاری اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم مسلمان و نیکوکار استان در ماه های مذهبی و ایام عزاداری تمایل بیشتری به پرداخت نذورات دارند، این امر برای محرومین و نیازمندان نیز خالی از برکت نبوده و کمیته امداد نیز در این راستا با اجرای این طرح و جمع آوری نذورات مردمی از برکات این ماه برای خانواده های تحت حمایت بهرمند می شود.

 

این مسئول اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح هیئت های مذهبی و خیرین نیکوکار و اقشار مردم نذورات خود در اختیار کمیته امداد قرار می دهند تا هر طور که مدنظر آنان است در قالب غذای گرم و یا سبدغذایی بین نیازمندان و محرومین توزیع شود.

 

فرهادی گفت: در همین راستا از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پنج میلیارد و 535 میلیون ریال نذورات و کمک های مردمی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به رشد 89 درصدی اجرای این طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: امید است با اطلاع رسانی درست و برنامه ریزی موثر این طرح مشارکتی جهت کمک به نیازمندان واقعی جامعه، فرهنگ سازی و در بین مردم نهادینه شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جمع آوری نذورات تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردم عزادار هم استانی هستند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 319100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha