پرداخت 2میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مددجویان کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت 2 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مددجویی کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمیته امداد به منظور حمایت از خانواده های نیازمند و افزایش توان اقتصادی مددجویان در طول سال خدمات متفاوتی در سرفصل های مختلف به آنها ارائه می‌ دهد.

 

وی حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی، درمانی و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را از جمله اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و با بررسی وضعیت معیشتی مددجویان به آنها ارائه می شود.

 

نظری از جمله اقدامات موثر کمیته امداد را ارائه خدمات عمرانی به مددجویان عنوان کرد و گفت: یکی از سرفصل های ارائه خدمات عمرانی پرداخت کمک موردی به مددجویان برای تکمیل و تعمیرات کلی و جزئی منازل مسکونی آنها می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، میزان کمک موردی مسکن را از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مبلغ برای تکمیل ساختمان های سال گذشته به مددجویان پرداخت شده است.

 

نظری گفت: کمیته امداد خدمات خود را با توجه به نیاز مددجویان ارائه می دهد و امید است که این حمایت ها و خدمات راهگشای مشکلات نیازمندان تحت حمایت این نهاد باشد و آنها را به سمت خودکفایی سوق دهد.


پایان پیام/

 

کد خبر 319127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha