جمع آوری بیش از یک میلیاردریال کمک های مردمی توسط کمیته امداد گچساران

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان گچساران گفت: از ابتدای ماه گذشته تاکنون این نهاد بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردم نیکوکار شهرستان را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امراله فروزند، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان گچساران، صبح امروز(13آذر) در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر ازمردم نوع دوست گچسارانی، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای یاری رساندن به افراد نیازمند ضمن حفظ کرامت انسان‌ ها تمام تلاش خود را به کار بسته و در همین راستا طرح های مشارکتی مختلفی توسط این نهاد اجرا می شود.

 

وی گفت: در همین زمینه از ابتدای ماه گذشته تاکنون مبلغ یک میلیارد و 36 میلیون و 353 هزار ریال از طریق صندوق های صدقات و خیرات و وجوهات شرعی و امانی جمع آوری شده است.

 

این مسئول کمیته امداد همچنین از جمع آوری518 میلیون ریال نذورات مردمی در قالب غذای گرم و سبد غذایی مردم خیر و نوع دوست شهرستان در دهه نخست ماه محرم خبر داد.

 

وی با اشاره به برنامه ‌های کمیته امداد در ماه محرم و اجرای طرح احسان حسینی، گفت: جمع ‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن میان مردم در قالب غذای گرم و بسته ‌های مواد غذایی از جمله این برنامه‌ ها بود.

 

فروزنده ادامه داد: به همین منظور در دهه نخست محرم افزون بر 518 میلیون ریال نذورات مردمی در این شهرستان جمع ‌آوری و در میان نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران با اشاره به اینکه جمع ‌آوری نذورات در این نهاد مردمی ادامه دارد، از خیران و نیکوکاران خواست تا در این زمینه همچون همیشه همکاری بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

 

فروزنده عنوان کرد: پایگاه ‌های جمع ‌آوری نذورات مردمی از آغاز ماه محرم در این شهرستان برپا شده و تا پایان ماه صفر جمع‌ آوری نذورات مردمی را به صورت غذای گرم و مواد غذایی و ... برعهده دارند.

 

وی بهره ‌گیری از فضای معنوی ماه محرم برای کمک به نیازمندان و ایتام را از اهداف طرح جمع ‌آوری نذورات مردمی عنوان کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: جمع‌ آوری نذورات مردم در ایام مذهبی از جمله در ماه مبارک رمضان و محرم‌ توسط کمیته امداد از سال ‌های گذشته آغاز شده و خیران و نیکوکاران در این زمینه همکاری مطلوبی داشته ‌‌اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 319810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha