کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد در توسعه اماکن مذهبی همکاری می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه بویراحمد از همکاری کمیته امداد در راستای طرح های توسعه اماکن مذهبی و امامزاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه بویراحمد، امروز(12آذر) در حاشیه بازدید جمعی از مدیران استانی از روستای سادات امامزاده علی(ع)، گفت: دین اسلام همواره بر کمک به هم نوعان تاکید فراوانی داشته و کمیته امداد نیز در راه کمک به اقشار مستمند جامعه به تأسی از دین مبین اسلام و انبیاء الهی تلاش می کند.

 

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف مسئولین نظام، محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاها و تامین نیازهای اولیه مردم است و در این راستا با تعامل و همکاری با هم می توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

فرهادی در رابطه با توسعه حرم امامزاده ها و اماکن مذهبی، تصریح کرد: توسعه اماکن مذهبی و فرهنگی، حفاظت از دیانت انقلاب اسلامی برای نسل امروز است و کمیته امداد نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

 

این مسئول با بیان اینکه اماکن مذهبی از پایگاه ‌های مهم فرهنگی و محل اجتماع اقشار مختلف و جوانان متدین است، گفت: خیران و نیکوکاران این استان در توسعه اماکن مذهبی و فرهنگی در سطح کشور همواره پیش قدم بوده ‌اند و امید است این مهم همچنان ادامه یابد.

 

فرهادی افزود: با توجه به این که تعدادی از منازل مسکونی مددجویان در حریم طرح توسعه این امامزاده می باشد، کمیته امداد جهت رفع مشکل و توسعه امامزاده نسبت به کمک های مالی بلاعوض و تسهیلات به این مددجویان کمک می کند.

 

گفتنی است، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه بویراحمد همچنین در جمع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به خواسته های مردمی پاسخ گفت و دستورات لازم را جهت بررسی و پیگیری مشکلات مددجویان این منطقه صادر کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 319628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha