کمک بیش از 260 میلیون ریالی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد از کمک بیش از 268 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، زریر انصاری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد گفت: با لطف و عنایت پرودگار، حامیان پر تلاش با کمک های بی دریغ خود ایتام تحت حمایت کمیته امداد را یاری می کنند.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا در آبان ماه سال جاری 268 میلیون و 120 هزار و 500 ریال کمک نقدی از طرف حامیان به ایتام تحت حمایت پرداخت شده است.

 

انصاری تصریح کرد: بر اساس طرح اکرام ایتام خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده می گیرند و ماهیانه مبلغی را برای حمایت از یتیم تحت سرپرستی خود پرداخت می کنند.

 

وی بیان داشت: حامیان ایتام علاوه بر کمک ماهیانه به ایتام تحت حمایت، در قالب سبد کالا، موادغذایی، پوشاک و لوازم تحصیلی به ایتام تحت سرپرستی خود کمک می کنند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، انصاری همچنین از بهره مندی 14 نفر از خانواده های تحت حمایت از خدمات ویژه خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از نیازمندان زیر پوشش خدمات متفاوتی ارائه می دهد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: در این راستا مبلغ 5 میلیون ریال در قالب خدمات ویژه موردی به مددجویان نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 318327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha