کمیته امداد چرام در حوزه اشتغال و کارآفرینی اقدامات موثری انجام داد

خبرگزاری شبستان: فرماندار چرام گفت: خدمات کمیته امداد شهرستان در اشتغال و کارآفرینی جهت مددجویان تحت حمایت و دیگر اقشار جامعه قابل تقدیر و نقش موثری در اشتغالزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا نیک روز، فرماندار شهرستان چرام، در بازدید از تعدادی از پروژه ها و طرح های صنفی صنعتی، تولیدی، ماشین آلات و کارگاه خدماتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اثربخشی و درآمد این طرح ها را در بهبود وضعیت زندگی مددجویان موثر دانست.

 

وی گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کار بسیار ارزنده ای است که کمیته امداد در این راستا اقدامات موثری انجام داده است.

 

نیک روز با تقدیر و تشکر از کمیته امداد به خاطر ارائه خدمات به نیازمندان جامعه، تصریح کرد: همه باید در راستای رفع مشکلات مردم و اشتغال زایی برای آنان تلاش کنیم.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام نیز در این بازدید، اظهار داشت: هم اکنون تعداد 629 طرح اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت شهرستان فعال است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، علی حسن مظاهری تصریح کرد: تعداد بیش از یکصد طرح از این طرح ها در سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و950 میلیون تومان اجرا شده است.

 

وی گفت: امید است با نظارت به موقع کارشناسان شاهد رشد و پایداری طرح های اشتغالزایی و در نهایت خودکفایی مددجویان تحت حمایت باشیم.

 


پایان پیام/

کد خبر 318700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha