جمع آوری 35میلیون ریالی در طرح احسان حسینی کمیته امداد شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از توزیع 35 میلیون ریال پوشاک و مواد غذایی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد محمدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه اکرام محرومان و مستمندان، پیام جاودانه همه ادیان توحیدی به ویژه دین مبین اسلام است، گفت: حامیان طرح اکرام و ایتام به مناسبت ماه صفر اقدام به توزیع مواد غذایی بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان این شهرستان کرده اند.

 

وی با تاکید بر این نکته که ترویج سنت های نیک و حسنه و گسترش فرهنگ نیکوکاری، توجه به نیازمندان و بر طرف ساختن مشکلات آنها از جمله وظایف دینی ما مسلمانان است، افزود: مردم خیر شهرستان بهمئی این مسئولیت خطیر را به خوبی درک کرده و در ایام ماه محرم و صفر قدمی شایسته در راستای تحقق این وظیفه برداشته اند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد، محمدی اظهار داشت: در همین راستا 300کیلو گوشت قرمز و برنج، 16میلیون ریال پوشاک زمستانی و 12 میلیون ریال نیز به صورت نقدی با کمک مردم و خیرین نیکوکار در روستاهای ممبی و شهرک گچ بلند و کت و گنبد بردی در ماه صفر بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی، هدف از اجرای طرح احسان حسینی را هدفمندسازی و بهره مند شدن نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد از سفره امام حسین (ع) و ائمه اطهار در قالب نذورات مردمی و ساماندهی کمک های خیران برای توزیع بین نیازمندان عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 322243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha