کمیته امداد براساس نیت خیرین کمک های آنها را هزینه می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، کمک به رفع مشکلات نیازمندان و اکرام ایتام را کاری ارزشمند دانست و افزود: کمیته امداد براساس نیت خیرین کمک های آنها را هزینه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز(24آذر) در نشست با یکی از خیرین گچسارانی مقیم شیراز، گفت: حمایت از نیازمندان و به خصوص ایتام توفیقی است که خداوند نصیب انسان های مومن کرده است.

 

فرهادی افزود: اطلاع رسانی خوبی در خصوص خدمات کمیته امداد صورت گرفته و باید تلاش شود که زمینه اطلاع رسانی بیشتر در زمینه حمایت از ایتام و جذب خیرین شهرستانی و استانی فراهم شود.

 

وی با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی خیرین نیکوکار به ایتام، تصریح کرد: کمک به رفع مشکلات زندگی افراد نیازمند و اکرام ایتام موجب خشنودی خداوند متعال و کاری ارزشمند است.

 

این مسئول کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: خانواده های مددجوی ما نیازهای فراوان دارند و در برنامه های توانمندسازی ما اولویت بندی نیازهای خانواده ها براساس نیازسنجی های صورت گرفته و بر این اساس خدمات خود را به آنها ارائه می دهیم.

 

فرهادی با بیان این که کمیته امداد در راه کمک به مددجویان و ایتام تحت حمایت، نیازمند کمک ها و مشارکت هم وطنان خیرخواه و نیکوکار است، تأکید کرد: این نهاد براساس نیت خیرین کمک های آنها را در همان سرفصل هزینه می کند و خود را ملزم به این کار و ارائه گزارش به فرد خیر می داند.

 

وی اظهار داشت : امید است با تداوم کمک های مادی و معنوی خیرین و حامیان ایتام مشکلات این خانواده ها برطرف شده و از آسیب های اجتماعی در خانواده های این ایتام پیشگیری شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کمیته امداد جهت مشارکت خیرین در کارهای ماندگاری مانند خدمات عمرانی به خانواده ها خبر داد.

 

خیرین نیکوکار گچسارانی نیز در این نشست گفت: کمیته امداد در راه خدمت رسانی به محرومین تلاش های ارزشمندی انجام داده است.

 

خانم جمشیدی تصریح کرد: امید است که کمک های خیرین در کنار کمک های کمیته امداد به ایتام نیازمند، گامی برای تقویت روحیه نشاط و تقویت بنیه کار و تلاش آنها و راهی به سوی خودکفایی و استقلال آنها باشد.

 

وی بیان داشت: با بررسی نزدیک از مشکلات خانواده های تحت پوشش تصمیم به مشارکت در کارهای خیر ماندگار گرفتیم و با اعتمادی که به کمیته امداد داریم در حد توان در طرح های کمیته امداد مشارکت می کنیم.

 

این خیر نیکوکار گفت: همچنین تلاش می کنیم که با برقراری ارتباط با سایر افراد خیر و متمکن، آنها را به امر مشارکت در راه کمک به نیازمندان و محرومان و به خصوص ایتام تشویق کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 323504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha