پرداخت بیش از 700 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجوبان شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی گفت: در 8 ماهه سال جاری بیش از 700 فقره تسهیلات کارگشایی و 362 فقره وام خودکفایی جهت رفع معضلات مادی مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد محمدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از پرداخت 800 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در آذر ماه سال جاری خبر داد.

 

محمدی گفت: کمیته امداد در راستای حل مشکلات مددجویان و رفع نیازهای انها اقدامات موثری از جمله پرداخت تسهیلات ارائه می دهد.

 

وی اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات کارگشایی و خودکفایی بسیاری از دغدغه های مددجویان مرتفع شده است.

 

وی گفت: به همین منظور در آذرماه سال جاری بیش از 103 فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، این مسئول عنوان کرد: در 8 ماهه گذشته سال جاری بیش از 700 فقره تسهیلات کارگشایی و 362 فقره وام خودکفایی جهت رفع معضلات مادی مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند پرداخت شده است.

 

محمدی با بیان این که پرداخت این تسهیلات موجب رضایت مندی مددجویان و هموار شدن مشکلات آنان شده، گفت: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 240 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی و 23میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی در این زمینه هزینه شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 324229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha