اجرای طرح معلم یاری در کمیته امداد شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح »معلم یاری« در مجتمع شهید خیراندیش کمیته امداد این شهرستان برای دانش آموزان این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عنایت رحیمی نیا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه، ظهر امروز(5دی) در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع پسرانه شهید خیراندیش در شهر دهدشت همزمان با آغاز سال تحصیلی با تمامی امکانات رفاهی، در حال خدمت رسانی به 90 نفر از دانش آموزان تحت حمایت پسر دارای شرایط لازم داشتن معدل بالا، دوری منازل مسکونی از مدرسه یا نبودن مدرسه در محل سکونت می باشد.

 

رحیمی نیا افزود: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان طرح «معلم یاری» در این مجتمع با هفته ای 8ساعت تدریس مطالب درسی و منابع تقویتی توسط دانش آموزان ممتاز به سایرین در حال آموزش و اجراست.

 

وی با بیان این که طرح «معلم یاری» استفاده از استعداد و داشته های علمی دانش آموزان مستعد جهت کمک به مابقی دانش آموزان به منظور ارتقاء سطح علمی آنان است، گفت: این مجتمع در سال تحصیلی گذشته مقام اول از نظر درصد قبولی در بین مجتمع های کمیته امداد استان را از آن خود کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه آموزش قرآن و احکام، مسائل اعتقادی، مشاوره و راهنمایی، بهداشت فردی و عمومی و برگزاری مسابقات علمی و ورزشی را از شاخص ترین اقدامات این مجتمع دانست و عنوان کرد: اجرای طرح «معلم یاری» در تقویت بنیه علمی دانش آموزان این مجتمع نقش به سزایی خواهد داشت.

 

رحیمی نیا ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های مؤثری که در این زمینه امسال انجام گرفت، شاهد پیشرفت و موفقیت دانش آموزان این مجتمع باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 326975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha