کمک 140 میلیون ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: حامیان خارج از کشور 140 میلیون ریال به ایتام گلستان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در جمع خبرگاران گفت: در کلام الهی ایتام و رسیدگی به امورات آنها مورد توجه و تاکید قرار گرفته و خداوند اول یتیم نواز هستی است او خود یتیمی را کفالت نموده و تا اوج پیامبری رسانده است.


وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه معصومان(ع) همواره در رسیدگی به ایتام پیشگام بودند، افزود: در سال جاری حامیان خارج از کشور به ایتام این نهاد یکصد و 40 میلیون ریال کمک کرده اند.


حاجی اکبری تصریح کرد: در حال حاضر 22 حامی خارج از کشور سرپرستی 35 یتیم تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند و در مناسبت های مختلف ایتام را مورد تفقد و دلجویی قرار می دهند.


مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه یتیم نوازی اثرات بسیاری در زندگی انسان ها دارد، افزود: در روایت متعددی آمده است هنگامی دعا مستجاب می شود که برخاسته از دلی پاک باشد. به طور طبیعی انسان های والایی که اینگونه نیازهای ایتام را برآورده می سازند مورد لطف و عنایت ایزد متعال قرار خواهند داشت.


کمک 280 میلیون ریالی یک موسسه به ایتام سادات گلستان
اسماعیل بشارتلو، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان نیز از کمک 280 میلیون ریالی یک موسسه خیریه به ایتام سادات گلستان در 8 ماهه سال جاری خبر داد و اظهارداشت: موسسه خیریه عترت فاطمی سال هاست که با این نهاد همکاری خوبی دارد و در مناسبت های مختلف کمک های خوبی را نسبت به ایتام سادات داشته است.


وی با اشاره به اینکه این موسسه بیش از 100 یتیم سادات استان را تحت حمایت خود قرار داده است، افزود: در هشت ماه سال جاری برای کمک به ایتام 280 میلیون ریال به صورت نقدی کمک کرده و علاوه بر آن کمک ها نیز به صورت کمک هزینه جهیزیه، بسته های فرهنگی، خرید پوشاک، لپ تاپ و غیره را نیز به صورت غیر نقدی برای ایتام انجام داده است.


بشارتلو با تقدیر از همراهی خوب این موسسه، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت ایتام و حل مشکلات آنها از سفارش های موکد دین مبین اسلام است و این نهاد نیز با توجه به این اصل الهی حمایت از ایتام و افراد بی سرپرست را از برنامه های راهبردی خود قرار داده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 324847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha