اهدای 698 سری جهیزیه به نوعروسان در قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از تهیه و اهداء 698 سری جهیزیه با مشارکت خیران و همکاری دستگاه های اجرایی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، هدایت صفری در دیدار با امام جمعه شهر بوئین زهرا بیان کرد: رهنمودهای ارزشمند ائمه جمعه همواره ما را در ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف یاری کرده وراه روشنی را پیش روی ما قرارداده است.
 

وی ادامه داد: این نهاد در دهه چهارم فعالیت عمر خویش تلاش می کند تا عزت نفس و کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت و آسیب دیده را که به دلیل فقر و نداری خدشه وارد شده به آنان بازگرداند و ارتقاء دهد، مهمترین شاخصه و رویکرد این نهاد طی این دهه توانمندسازی و استقلال معیشتی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب دیده است.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: خدمات گسترده این نهاد در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند و دهک های کم درآمد جامعه انجام می پذیرد که علاوه بر این اقدامات ارائه خدمات فرهنگی ، مشاوره خانواده، تأمین جهیزیه دختران در شرف ازدواج، کمک معیشت زندگی، خدمات بهداشت و درمانی، پرداخت وام کارگشایی و پرداخت وام اشتغال و خودکفایی از عمده فعالیت هایی است که این نهاد به جامعه هدف خود ارائه می دهد.
 

وی اعلام کرد: طی سال جاری با مشارکت خیران و همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی جهیزیه 698 نفر از نوعروسان تحت حمایت تأمین شد و با برگزاری جشن ازدواج برای 150نفر از نوعروسان در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) زمنیه ازدواج آسان ، به هنگام و پایدار آنها نیز فراهم شده است.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، صفری خاطرنشان کرد: این نهاد با فرهنگ سازی و نهادینه کردن احسان و نیکوکاری در جامعه و احیای فریضه الهی زکات سعی دارد خدمات موثرتری را به خانواده های زیر پوشش ارائه دهد تا به این طریق ذائقه آنها را از خدمات امداد و نظام مقدس ولایی شیرین تر کند.
 

وی یادآورشد: ما از ائمه جمعه، روحانیون و مبلغان دینی درخواست داریم تا در بین کشاورزان و مودیان اولویت های مصارف جمع آوری زکات را تبلیغ و تبیین کنند تا خدمات مطلوب تری را به خانواده های نیازمند تخصیص دهد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 322630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha