اهدا تندیس حماسه حسینی به برگزیدگان مسابقه شعرعاشورایی

خبرگزاری شبستان: تندیس و لوح یادبود حماسه حسینی در مراسمی امروز (20 آبان) به برگزیدگان مسابقه شعر و مقاله عاشورایی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در همایش حماسه حسینی به همت مرکز علمی و کاربردی قوه قضاییه استان مرکزی در دادگستری کل استان مرکزی برگزار شد، از نفرات برتر مسابقه شعر و مقاله عاشورایی تقدیر شد.


محسن خطیب آرا، رییس مرکز علمی و کاربردی قوه قضاییه استان مرکزی در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگورای سید و سالار شهیدان گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ و قیام عاشورا و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان به ویژه دانشجویان برگزار شده است.


وی افزود: همه افراد باید در راستای گسترش این فرهنگ ماندگار تلاش کنند و به هر شکل و زبانی که می توانند به ترویج این فرهنگ متعالی بپردازند.


خطیب آرا ادامه داد: مرکز علمی و کاربردی قوه قضایه استان مرکزی در راستای انجام یک فعالیت فرهنگی و مشارکت دادن اصحاب علم و دانش بر آن شده تا مسابقه شعر عاشورایی و مقاله با موضوع پیام های عاشورایی در زمینه عفاف و حجاب را برگزار کنند که با استقبال خوبی روبرو شد.


این مقام مسوول ادامه داد: بیش از 400 اثر به دبیرخانه این مسابقه رسیده که در پایان گزیده مقالات و اشعار رسیده به صورت کتابچه ای، چاپ و در کتابخانه مرکز به عنوان اثر ماندگار قرار خواهد گرفت.


رییس مرکز علمی و کاربردی قوه قضاییه استان مرکزی ادامه داد: این مسابقه ویژه دانشجویان، اساتید و دانش آموزان مقطع دبیرستان بود که در هر بخش 3 اثر از آثار برگزیده به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند .


پایان پیام/

کد خبر 312291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha