برگزاری همایش دانش آموزی احلی من العسل در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ‌آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری همایش دانش آموزی احلی من العسل در استان یزد در استان یزد خبر داد.

حمید رستگاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ‌آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، در تبیین برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در این ایام از برگزاری همایش دانش آموزی احلی من العسل یا قاسم ابن احسن در استان یزد خبر داد.


رستگاری در بیان برگزاری این همایش گفت:همایش دانش آموزی احلی من العسل به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و انعکاس مؤثر ولایت پذیری نوجوان 13 ساله قیام کربلا حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام به دانش آموزان برگزار می گردد.


وی با بیان اینکه یک هزار و 500 نفر از دانش آموزان پایه نهم آموزش و پرورش منطقه یک یزد در این همایش شرکت می کنند اظهار داشت: این همایش با همکاری هیئت رزمندگان اسلام در محل حسینیه آقا برگزار خواهد شد.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ‌آموزش و پرورش استان یزد افزود: همایش دانش آموزی احلی من العسل سه شنبه 21 آبان ماه از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.


وی همچنین از تجمع هیات عزاداری دانش آموزی استان خبر داد و گفت: تجمع هیأت های عزاداری دبیرستان های دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک یزد نیز روز سه شنبه از ساعت 8 صبح در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد یزد برگزار می گردد .
 

پایان پیام/

کد خبر 312530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha