سوادآموزی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش کردستان سوادآموزی را کاری ماندگار و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سالار عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان امروز(21آبان) در گردهمایی روسای ادارات سواد آموزی شهرستان ها و مناطق تابعه استان در سنندج گفت: این گردهمایی به منظور بررسی برنامه های سواد آموزی در سال تحصیلی جاری برگزار شده است .

 

وی  با بیان اینکه شعار سال تحصیلی جاری کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است  بر تلاش و اهتمام کلیه بخش ها در این راستا تاکید کرد.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و الزامات قانونی مبنی بر ضرورت برنامه ریزی برای ریشه کنی بی سوادی تا پایان برنامه پنجم توسعه درگروه سنی10 تا 49 سال بیان داشت: سوادآموزی کاری ماندگار و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان همچنین اظهار داشت: کار در این حوزه بسیار سخت بوده و به وجود نیروهای با انگیزه وکار آمد نیاز دارد.

 

 اکبر عظیمی، معاون سواد آموزی اداره کل نیز در این گردهمایی به فرازهایی از بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص سوادآموزی اشاره و وضعیت کنونی سوادآموزی استان را تشریح و در خصوص جذب بی سوادان وچگونگی نظارت هدفمند بر فعالیت های سواد آموزی مطالبی را بیان کرد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 312657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha