نهادینه شدن تمامی فعالیت ها و اقدامات از طریق آموزش و پرورش

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست مشترک با مدیرکل ارتباطات و فناوری استان، گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات باید از طریق آموزش و پرورش در نسل امروز نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، امروز ( 26 آبان ) در نشستی با محمدرضا وزیری، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان یزد که به منظور بهره مندی مناسب دانش آموزان از فناوری های نوین برگزار شد، گفت: نقش آموزش و پرورش در تربیت جوانان و نوجوانان نظام جمهوری اسلامی ایران، نهادینه کردن فعالیت ها و اقدامات مطابق با شئونات جامعه اسلامی در آنان است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، وظیفه آموزش و پرورش برای تربیت نسلی مطابق با تراز جمهوری اسلامی را یادآور شد و افزود: ما باید نسلی را تربیت کنیم که پاسخگوی تمام نیازهای فردایی باشد که هنوز رقم نخورده است.


رحیمی نژاد، همراهی سایر دستگاه ها برای آموزش و پرورش نسل جدید را ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت استان سعی دارد هر فرصتی را برای سایر دستگاه های استان که تمایل به مشارکت در این زمینه دارند را فراهم کند.


وی اقدامات آموزش و پروروش برای آشنایی دانش آموزان با فناوری های نوین و هوشمند سازی مدارس را برشمرد و گفت: گنجاندن درس فناوری اطلاعات در مفاد آموزشی دوره ابتدایی، ایجاد پست معاون فناوری اطلاعات در دبیرستان ها ی دور دوم، اولویت دادن به هوشمند سازی مدارس و تجهیز حداقل یک کلاس مدرسه به برد هوشمند و سایر تجهیزات لازم را از جمله فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش در این راستا ذکر کرد.


در ادامه این نشست محمد رضا وزیری، مدیر کل ارتباطات و فناوری استان یزد، سرعت توسعه فناوری و تأثیر آن در همه شئون زندگی را یادآور شد و افزود: امروزه ملاک سواد، آشنائی با این فناوری هاست.
 

پایان پیام/

کد خبر 313689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha