نذورات اهدایی به زینبیه اعظم زنجان بیش از 6 میلیارد ریا برآورد شده است

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با اشاره به برگزاری مطلوب عزاداری های ایام دهه اول محرم در زینبیه اعظم زنجان گفت: نذورات اهدایی به زینبیه اعظم زنجان 6 میلیارد و 730 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرید احدیان اظهار کرد: در سال جاری 6 میلیارد و 730 میلیون ریال نذورات نقدی به زینبیه اعظم زنجان اهدا شده است.


مدیر اجرایی زینبیه اعظم استان زنجان احشام نذوری به زینبیه را 2 هزار و 324 راس برشمرد و یاد آورشد: از این تعداد 2 هزار و 311 راس گوسفند بوده است.
 

احدیان با بیان اینکه این احشام شامل گوسفند زنده، ذبح شده و بهای گوسفند بوده است، افزود: در بین این نذورات و احشام نذری 8 راس گاو، 2 قطعه خروس، 2 قطعه اردک و 1 قطعه کبوتربوده است. .
 

مدیر اجرایی زینبیه اعظم استان زنجان در ادامه از اهدای 607 گرم طلا به زینبیه اعظم خبر داد و تصریح کرد: از دیگر نذورات اهدایی به زینبیه اعظم زنجان می‌توان به اهدای فرش و قالیچه اشاره کرد.
 

به گزارش روابط عمومی زینبیه اعظم زنجان، وی با بیان کل نذورت اهدایی از طرف دوستداران اهل بیت به زینبیه اعظم زنجان گفت: 4 تن شیر، 30 تن قند و 500 کیلو چای نیز به این مسجد اعظم در این ایام اهدا شده است.
 

احدیان در پایان با اشاره به اینکه سالانه 30 هزار بسته 500 گرمی گوشت گوسفندان نذری در سطح شهر پخش می‌شود، اظهار کرد: در سال گذشته گوشت گوسفندان نذری مسجد زینبیه اعظم زنجان, در بین مردم منطقه زلزله زده ورزقان آذربایجان پخش شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 314552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha