منطق دفاع مقدس، پیروی از ولایت بود

خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد همایش ملی بزرگداشت فرشته های سوسنگرد، منطق دفاع مقدس را منطق تبعیت از ولایت دانست و گفت:این رویکرد توانسته است زمینه ساز موفقیت ها و پیروزی های جمهوری اسلامی ایران باشد.

منطق دفاع مقدس، پیروی از ولایت بود

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد همایش ملی بزرگداشت فرشته های سوسنگرد، منطق دفاع مقدس را منطق تبعیت از ولایت دانست و گفت: این رویکرد توانسته است زمینه ساز موفقیت ها و پیروزی های جمهوری اسلامی ایران باشد.


به گزارش خبرنگار  شبستان، سردار محمد جواد زاده کمند دبیر همایش در همایش ملی "بزرگداشت فرشته های سوسنگرد" که به یاد بود 26 آبان 1359،سی و سومین سالگرد حماسه شکست محاصره و آزاد سازی سوسنگرد، برگزار شد ، گفت: این حماسه بزرگ یادآور پیروزی های دلیر مردانی بود که طلیعه عملیات های حماسه آفرین بعدی و غلبه نیروی ایمان بر لشکر متجاوز در شرایط نابرابر بود.

  

وی با اشاره به منطقی که جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی رساند و سبب ساز مقابله با بحران های مختلف شد،اظهار کرد: این منطق همان منطق توکل برخدا، تبعیت محض از ولی فقیه زمان و اخلاص و همدلی است.

  

به گفته وی از ویژگی های بارز این حماسه می توان از توکل به خدا، تبعیت از ولی زمان و تلاش همه جانبه برای تحقق فرمان امام خمینی ( ره )، تلاش برای پیروزی خون بر شمشیر، اخلاص و همدلی بین رزمندگان اسلام و ... نام برد.

 

 رئیس ستاد بزرگداشت فرشته های سوسنگرد خاطر نشان کرد: فرهنگ قوی زمان جنگ، می تواند الگو و فرهنگی برای همه دوران ها و عرصه ها، بن بست شکن و کار گشا باشد.

 

 به گفته وی مسئولین و مردم همواره می توانند از فرهنگ ناب اخلاص و همدلی بهره گرفته، امور را به پیش بردند که در این صورت پیروزی در هر کاری ازآن ماست.

  

زاده کمند با تاکید بر اینکه پیروی از سیره و راه امام خمینی (ره) باعث رسیدن به قله های رفیع افتخار و پیشرفت می شود، گفت: امام این راه را سال ها قبل به ما نشان داده و تاکید کردند همیشه با بصیرت و چشمانی باز کارهای غرب و شرق را مدنظر داشته باشید.

  

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با قدردانی از تلاش و همکاری همه دست اندرکاران این حماسه عظیم گفت: ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، ارتش، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجمع پیش کسوتان، شهرداری تهران، بانک قوامین، وزارت جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم انتظامی امین و... برای برگزاری این مراسم تلاش بسیاری کردند که برایشان توفیق همجواری با امام شهدا و شهیدان والامقام را در آخرت آرزو می کنیم.


 

پایان پیام/

کد خبر 315130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha