پیشرفت 20 درصدی ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از پارک موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان بزرگ ترین پارک موزه فرهنگی یاد کرد و گفت: ساخت این پارک تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته است.

منصورعلی زارعی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، امروز(13آذر) به خبرنگار شبستان گفت: پارک موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان بزرگ ترین پارک موزه فرهنگی محسوب می شود که در عرصه ای به مساحت حدود 80 هکتار با طرح توسعه حدود 100 هکتار در حال ساخت است که تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته است.


وی تصریح کرد: نگاه ما در ساخت پارک موزه دفاع مقدس با نگاه در ساخت دیگر موزه ها که گردشگری است، فرق دارد، زیرا که نگاه ما نگاه محتوایی، فرهنگی، دینی و دفاع مقدسی است و در واقع می‌خواهیم یک موضوع فرهنگی بزرگ را به نمایش بگذاریم.


زارعی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به مسابقه طراحی المان پارک موزه دفاع مقدس مازندران تا پایان وقت اداری تا روز چهارشنبه، 25 دی‌ ماه سال‌جاری تمدید شد، افزود: کلیه طرح‌ها و نقشه‌های طرح معماری بدون ذکر نام و مشخصات طراح یا گروه‌های طراحی حداکثر در سه شیت 70*50 قابل پذیرش است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: ایده و تفکر حاکم بر طراحی باید تا حد امکان به وسیله تصاویر و نقشه های لازم به طور کامل و شفاف بیان شود.
وی با تأکید به اینکه مبانی نظری و شرح ایده‌های طراحی باید در قالب یک متن در فرم برگA4 و به طور جداگانه ارائه شود، افزود: قابلیت اجرایی طرح از نکات ضروری به شمار آمده و نقشه‌های جزئیات در شیت‌های جداگانه ارائه شود.

زارعی با اشاره به اینکه هیئت داوران در انتخاب یا عدم انتخاب نفرات اول تا سوم مختار می باشند، اظهار کرد: نفر اول مسابقه می‌بایست نسبت به تهیه و تکمیل نقشه‌های اجرایی (فاز دوم) پروژه مطابق نظر کارفرما اقدام نماید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه، در طراحی المان باید جنس مواد و مصالح طرح به طور کامل مشخص شود، یادآور شد: زمان اعلام نتایج داوری و معرفی هیات داوران متعاقباً در سایتdefamoze.blogfa.com درج می‌شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 319886

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha