اهدای بیش از 3 هزار نسخه کتاب دفاع مقدس به کتابخانه های عمومی

خبرگزاری شبستان:مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی از اهداء سه هزار و 200 نسخه کتاب حوزه دفاع مقدس به کتابخانه های عمومی توسط بنیاد حفظ آثار خبر داد.

علی رحیمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت:با اهدای این میزان کتاب، اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان در بیست و یکمین هفته کتاب، دستگاه برتر در تولید محتوای حوزه دفاع مقدس شد.
 

وی با اشاره به اهدای تازه های کتاب این حوزه به صورت همه ساله به کتابخانه های عمومی توسط بنیاد حفظ آثار استان، اظهار داشت: هم اکنون این کتاب ها در بین کتابخانه ها توزیع شده است.
 

رحیمی خاطرنشان کرد:این بنیاد با تولید محتوا در زمینه دفاع مقدس و اهداء این منابع به کتابخانه های عمومی، تاثیر بسزایی در رشد و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین اعضاء کتابخانه های عمومی استان داشته است.
 

وی یکی از وظایف اصلی نهادهای فرهنگی از جمله اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را تأمین منابع مطالعاتی این حوزه از تاریخ ایران اسلامی برای آشنایی هر چه بیشتر کتابخوانان با تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی دانست.
 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اهمیت محتوا در منابع کتابخانه های عمومی گفت:منابع کتابخانه های عمومی با دقت و حساسیت از لحاظ مطابقت با هویت ملی و ارزش های انقلاب اسلامی، کیفیت و غنای اثر و همچنین بررسی منابع به لحاظ عمق و کیفیت موضوعی در مقایسه با آثار مشابه در حوزه خود و در نهایت جذابیت و نیاز جامعه مورد ارزیابی قرار گرفته و وارد کتابخانه های عمومی می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 318594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha