بسیجیان، گلزار شهدای بندر آستارا را گلباران کردند

خبرگزاری شبستان: در اولین روز از هفته گرامیداشت بسیج، مسئولین و بسیجیان بندر آستارا امروز پنجشنبه(30 آبان) گلزار شهدا این شهرستان را غبارروبی و گلباران کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بندر آستارا در این مراسم معنوی با بیان اینکه اقتدار و امنیت کنونی کشور مدیون خون پاک شهداست، گفت: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی به میدان مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن رفتند و با نثار جانشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی با بیان اینکه شهدا نزد خداوند متعال بهترین جایگاه و مقام را دارند، افزود: شهدا به خاطر رضای خدا وارد صحنه نبرد با دشمنان شدند و اجر آنان نزد پروردگارشان محفوظ است.


مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بندر آستارا، تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون خون افرادی هستیم که با تفکر و روحیه بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم.


حجت الاسلام شعبانی مهر، انتقال فرهنگ شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری به جامعه را نیاز کنونی کشور دانست و خاطر نشان کرد: امروز ما در شرایط حساس‌تر از جنگ تحمیلی قرار داریم و باید در عرصه جنگ نرم محکم‌تر از دوران جنگ وارد میدان مبارزه با دشمنان شویم و اهداف پلیدشان را به یاس تبدیل کنیم.


وی ادامه داد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و نباید کاری کنیم که آنان از ما ناراحت شوند.


حجت الاسلام شعبانی مهر، شهدا را پایه گذاران عزت و آبروی ایران دانست و گفت: ما بدون استعانت از آنها هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و آنها چراغ راه ما هستند.
 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در شمال گیلان و همجواری جمهوری آذربایجان واقع شده و در طول دوران جنگ تحمیلی 160 شهید، 71 آزاده و 508 جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 315369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha