طوفان بسیج نابود کننده سیاست های عنکبوتی استکبار

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از بسیج به عنوان عامل نابودی سیاستهای عنکبوتی استکبار یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد ، سردار بسیجی اکبر فتوحی ظهر امروز در دیدار بسیجیان و فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه بسیج حقارت و ترس را بر دشمنان تحمیل کرد گفت: طوفان بزرگی که بسیج به پا کرده است همچنان درحال از جا کندن بنایان های سیاست های عنکبوتی استکبار است.
 

سردار فتوحی با بیان اینکه با وجود بسیج هیچ قدرتی نتوانست کوچکترین تحقیری بر ملت ایران اسلامی اعمال کند بیان کرد: بسیج که در میدان عمل به صحنه آمد، صحنه سیاسی جهان متحول و فرمول های شکست و پیروزی تغییر کرد.


وی ریشه بسیج را از سال 61 و همزمان با عاشورای امام حسین (ع) دانست و اظهار داشت: بسیج در علقمه جان گرفته و امروز حافظ ارزش ها، استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش های دینی ناب محمدی است.


سردار اکبر فتوحی عنوان کرد: جنس قدرت بسیجیان از قدرت خداوند متعال و جنس دشمنان از آهن پاره ها ی زنگ زده می باشد.


فتوحی تصریح کرد: بسیج و بسیجیان حقارت و ترس را بر دشمنان تحمیل کردند و دشمنان بزرگ در مقابل ایران اسلامی مجبور به فرو آوردن سر تعظیم شدند.


فرمانده سپاه الغدیر با باشاره به ایستادگی بسیج در مقابل دشمنان این آب و خاک گفت: دشمنان در جنگ های اول و دوم جهانی اکثر دنیا را در تصرف خود داشتند و در همه جا میدان تاخته و پاخت آن ها بود اما در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند یک وجب از خاک ایران سرزمین امام زمان(عج) را اشغال کنند چون بسیج وارد شده بود.


سردار فتوحی با اشاره به آیه 31 سوره مبارکه عنکبوت که خداوند متعال می فرمایند "کسانی که دوستانی غیر از خدا اختیار کرده ه اند همچون عنکبوتی است که با آب دهان برای خود خانه ساخته اند" اذعان داشت: امروز طوفان بزرگی که بسیج به پا کرده است در حالی که خانه ها و سیاست های عنکبوتی دشمنان و اسکتبار جهانی از جا می کند.


وی با بیان اینکه زبان بسیجیان زبان منطق و لسان الله است تصریح کرد: بسیجیان الگوی نمونه ای علیه قدرت های بزرگ، که از خود نشان داده است.


سردار فتوحی با بیان اینکه بسیج با مومن بودن، قدرت مومنی بودن را نشان داده است افزود: امروز ایمان و خروش بسیجیان به جوانان مصر عراق، اردن بحرین پاکستان و به سایر کشورها ارائه شده است.


فتوحی از بسیج به عنوان لشکرگاه امنیت یاد کرد و گفت: در حالی که امروز در همه جا شاهد ناامنی می باشیم  ،در کشور جمهوری اسلامی به برکت بسیج امنیت برقرار است.


وی فداکاری، ایثارگری را از خصلت های بسیجیان دانست و افزود: امروز در هرکجای کشور و هر اداره و سازمان مشکلی به وجود می آید اگر دقت کنیم تفکر بسیجی در آن جا حاکم نیست.
 

پایان پیام/

کد خبر 315877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha