پایگاه های مقاومت بسیج بهترین مکان برای تربیت نسل جوان جامعه است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال گفت: پایگاه های مقاومت بسیج بهترین مکان برای تربیت نسل جوان و بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام عزیزالله عابدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، صبح امروز(3آذر) در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای آل هاشم این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار داشت: با توجه به افزایش تهاجم فرهنگی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، راه اندازی پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم که هیچگونه مراکزی برای فعالیت های فرهنگی وجود ندارد لازم و ضروری است.


وی تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج بهترین مکان برای تربیت نسل جوان و بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه برای مقابله با توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است.


عابدی، برنامه ریزی بر اساس نیازهای فرهنگی و مذهبی هر منطقه را از مهمترین اهداف پایگاه های مقاومت بسیج دانست و بیان داشت: پایگاه های مقاومت بسیج در راستای ارتقاء سطح آگاهی های دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه وظیفه خطیری بر عهده دارند.


در ادامه این مراسم همچنین سرگرد جهانبخش عطایی مسئول حوزه روستایی بسیج سپاه ناحیه خلخال با بیان این مطلب که برای ساخت پایگاه مقاومت بسیج روستای آل هاشم خلخال بیش از 15میلیون تومان هزینه شده است گفت: در طول هفته بسیج چند پایگاه دیگر در روستاهای مختلف شهرستان افتتاح می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 315944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha