ایجاد بیش از1500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از ایجاد بیش از یک هزار و 500فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد زارع میرک آباد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: این نهاد در هفت ماهه سال جاری برای یک هزار و 765 خانوار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد فرصتهای شغلی مددجویان تحت حمایت، در هفت ماهه سال جاری با اعطای بیش از 106 میلیارد و 305 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی برای یک هزار و 765 مددجو شغل ایجاد شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ، زارع با اشاره به ادامه روند فعالیت های حوزه اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای مددجویان تحت حمایت، افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات بانکی و امدادی تأمین گردیده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه برنامه‌های حمایتی از نیازمندان و اقشار آسیب‌‌پذیر، توانمندسازی و عزت نفس خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی است، اظهار داشت: این نهاد در تلاش است تا تمام افراد خانواده در طرح‌های اشتغال شرکت کنند و از اعتبارات اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 316023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha